HTML

rebuild

autó felújítás, fémlökhárítósok

Friss topikok

Linkblog

2010.03.21. 06:51 brokhauser

Forcetools - csak ha kényszerítenek

Most már szabályszerűen rossz következett... három dolog volt az elmúlt egy hétben amit kerestem és vettem: kellett egy fürdőszobalámpa, öntött vas serpenyő és rádió kiszedőkulcs. A fürdőszobalámpával a rendelésem leadása után két órával hívtak is, hogy feladták és másnap érkezik (érkezett is), tökéletes. A serpenyős nem hívott, csak hozta.

Rádió kiszedőkulcs kell, kerestem is bőszen, a legkedezőbb áron egy lengyel cég árult, de drága a szállítás, nekem pedig ezen felül azonnal kellett. A másik egy autósbolt a XXI. kerületben, ami 2,039 forintért árulta a két darabot, amit a lengyel 300-ért. Már majdnem odamentem, amikor rátaláltam a megmentő oldara, a www.forcetools.hu -ra. 20 darabos szett 6,443 forint, a fentihez képest ajándék. 

Már érdekesen kezdődött amikor odatelefonáltam, a címüket mellékesen jegyezte meg, mintha tudnom kéne, hogy a weblapon lévő az csak a számlázási cím, mert persze ez nincs részletezve.

Egy meglehetősen kátyús telephelyre mentem a Budaörsi Kika mögé, ahol egy kb ötvenes, erős dohányos hölgy fogadott "jaaa, maga telefonált" felkiáltással, miután közöltem mi kell.  Gyorsan rá is kérdeztem, hogy két cikkszámon, de azonos képpel rendelkező termék között mi a különbség. Egy úr várakozott előttem, a további szereplők később jöttek.

én - "Csak néhány száz forint különbség van köztük" mondom neki.

ő - " Na az azért nem néhányszáz, a másik eleve 57 darabos és 27,000 forint"

én - "Nem arra gondoltam, kettő van 6,500 forint körül, mindkettő 20 darabos"

ő - "Csak két fajtánk van, biztos rosszul látta"

én - "Hölgyem, a weboldalunon láttam, ott legalább 4-5 ilyen termékük van"

ő - "Jaaa, ott minden cikkszám fent van, de nekünk csak kettő van raktáron"

Nem tudom megérteni, hogy azok akik eladnak, kiszolgálnak, egy szóval szolgáltatnak illetve segítenük kéne másoknak, azok miért hülyézik le a vevőt, miért közlik vele, hogy rosszul tudja???

Csöndben várakozom, nézegetem a polcokra kitett szerszámokat, készleteket. Közben édesanyám, aki velem tartott (akkor még azt hittem csak beugrunk ide) már kérdezgette tőlem, hogy mi tart eddig.

Hármas és négyes vevő érkezik.

Egyes vevővel közli, hogy egy darab kellene legyen a gömbfejből, de a raktáros nem találja, úgyhogy nem tud vele szolgálni. Aztán csak úgy mellékesen hozzáfűzi, hogy hétfőre tud rendelni. Egyes ezt kéri és vár tovább.

Rákérdezek a kulcskészletre, már szedik, érkezik a válasz. Itt körülbelül már negyed óránál tartunk. Közben örömmel fedezem fel, hogy lehet kártyával is fizeti, pont jó, mert kp az csak forintra pontosan annyi van nálam.

Édesanyám, érdeklődik nálam, hogy mi tart eddig.

Hölgy eltűnik, látszik, hogy bosszús. "Barnus" üvölti, és eltűnik a fotocellás ajtó mögött a raktárban. Azt hittem a készletemmel tér vissza, de nem, leül és telefonál, a várakozóknak csak ebből derül ki, hogy valami nem stimmel a raktárban lévő nyomtatóval és Barnus eddig azt masszírozta és nem az alkatrészeket szedte.

Már tizedszerre nézem meg a szerszámokat. Most már ki is szedegetem őket.

Négyes vevő távozik, kb. 10 perc várakozás után.

Ötös és hatos vevő érkezik.

Még egy-két raktári kitérő után megérkezik a hölgy egy 4 literes olajjal, egyes vevő távozik. Hármas vevő érdeklődik valami után, persze nincs, elmegy.

Rákérdezek a szettre, már szedik.

Itt már erősen gondolkozom, hogy lelépjünk, de akkor ugrott a mai szerelés és máshonnan nem tudok ilyen szart szerezni, viaskodok magammal. Már eljátszom a gondolattal, hogy a polcon lévő szettből elviszem a nekem kellő darabokat és odadobok értük egy ezrest.

Barnus jelen, hozott egy számlát! "Jajj Barnuskám, kihozhatod ilyenkor az árut is egyből, nem kell annyit gyalogolni!" -szól a hölgy. "Jaaaaa, rendben!" - válaszol Barnus, hangja hasonló intelligenciát sugároz mint Meláké a Hupikék Törpikékből.

Cucc a kézben, akkor fizessünk, látom kártyával lehet fizetni, mondom naívan. "Nem, nem lehet, a főpénztár zárva van, csak kp!" - na szép mondhatom, odadobom a pénzt és menekülünk.

A kocsi felé rohanva, röhögéstől elfúlva még megjegyzem, hogy ez a Barna inkább sötét Barna, nevetünk, kocsi indít, tünés.

Rövid vélemény: nagy választék, reálisnak mondható árak. Csapnivaló, barátságtalan kiszolgálás és csiga tempó. Egyszerűen amatőr banda, nem tudom, hogy gondolják a  fennmaradásukat egy ilyen telített piacon mint az autóalkatrész és szerszámkereskedelem.

Soha többé  www.forcetools.hu!

Szólj hozzá!

Címkék: vélemény vásárlás link autó online bolt alkatrész szerszám


A bejegyzés trackback címe:

https://rebuild.blog.hu/api/trackback/id/tr271855894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása