HTML

rebuild

autó felújítás, fémlökhárítósok

Friss topikok

Linkblog

2012.04.06. 08:08 brokhauser

A kész az túlzás... 2

Tehát ott tartottam, hogy a fent lévő fékek szarok és életveszélyesek, így kell találnom másikat. Persze először felhívtam Balázst, hogy cseréljük vissza az én redeti fékeimre (mert ugye az volt a bartel része). Mondanom sem kell, hogy ez nem történt meg, de felajánlott egy felújított gyárit. Beleegyeztem, elmentem, megkaptam... kész.

Hetekre rá kapok egy PÜ-t, hogy kellenének a Saxo fékek (ezek a szarok) mert elpasszolná valakinek. Kicsit érdekesnek tartottam a felvetést, mert erről korábban nem volt szó. Így nem is mentem bele.

Erre felkeresett az a srác akinek elpasszolná a fékeket. Finoman megírtam neki, hogy egyrészt még sehol sem tartok a cserével (ez hónapokkal ezelőtt volt), másrészt inkább lökje be saját maga a kocsit az árokba, mert akkor legalább nem sérül meg.

Most eljutottam odáig, hogy lecseréljem a fékeket. Szívtam rendesen, nem a cserével mert az meg volt hamar, hanem a légtelenítéssel. Főleg a főfékhenger tartálya volt szívás, mert olyan kis lyukon megy át a fékolaj, hogy órába tellet mire épkézláb szintre sikerült tölteni és vmi eredményt is elértem.

Ekkor áthívtam Pityukát, hogy segítsen pumpálni, én meg engedem a buborékokat. Hát szerintem ő is pumpált vagy fél órát mire változást érzett.

Aztán amikor kiengedtem a levegőt akkor beesett a pedál és utána pumpáláskor is csak lifegett. Érdekes, nem értettük. De ha vártunk 5-10 másodpercet mielőtt megint pumpálni kezdtük akkor magához tért és megint kemény volt.

Így végül sikeres lett a dolog. 

Este egy próba út, még nem az igazi egy légtelenítés kell neki, mert még nem tudom blokkolni a kerekeket.

Szólj hozzá!

Címkék: autó technika capri alkatrész átalakítás


A bejegyzés trackback címe:

https://rebuild.blog.hu/api/trackback/id/tr684367046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása