Ma hívott B, hogy a szörny kész van. Vagyis a motorfelújítás meg van, a motor bent a kocsiban minden bekötve... egyszerűen, kész! Végülis a "sima" motorfelújításból több lett. Kiderült, hogy a kupplung egy 2.8-asé és elég kopott, úgyhogy csere egy használt de jó állapotú 2.3-ra. Kiderült, hogy kinyomócsapágy helyett egy bronzpersely volt benne a főtengely végében, azt csapágyra akartuk cserélni, de kiderült, természetesen miután összetörtük és kiszedtük, hogy a 2.3 méretei nem egyeznek a 2.8-éval, így nincs hozzá csapágy. De B-nek volt életmentő ötlete és varázsolt egy megfelelő tűgörgős csapágyat. Továbbá a motortatró konzolok, valami berhelt darabok voltak, úgyhogy kaptam eredetiket, szépeket. A motortartó bakok is kicsik voltak, azok is eredeti méretűre lettek cserélve. Az egyedi leömlők, hengerfej felöli végei nem voltak síkok, azok is síkba lettek húzva. Így summázva a dolgokat, végül volt egy motor teljes szét-össze, összes tömítés cserélve, minden lefestve, szelepfedelek homokszórva, szinterezve, természetesen olaj, olajszűrő és fagyálló cserélve. A kezdeti állapot
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.