HTML

rebuild

autó felújítás, fémlökhárítósok

Friss topikok

Linkblog

2012.07.27. 21:51 brokhauser

Nemsokára kész a műszerfal

230 eurót nem vagyok hajlandó fizetni érte. 40,000 forintot használtért meg pláne nem. Így amióta kész az autó 4 nagy és látványos restanciám van / volt:

1. műszerfal hiánya - ez a fent említettek miatt

2. sárvédőívek - mert nem akartam szétfúrni a kasznit

3. kalaptartó - erre nincs magyarázat

4. eredeti hűtőmaszk - mert ezért is sokat kérnek, de csináltam 

Már annak is jópár éve, hogy egy asztalos ismerősöm vágott nekem 4 db nyers műszerfal alapot rétegelt lemezből. Azóta már egyszer nekiálltam és belefaragtam a kocsiba de itt meg is állt a dolog.

DSC00293small.JPG

De a minap ráuntam a dologra, elővettem a csiszológépet, 240-es papírral lecsiszoltam, letöröltem és lealapoztam. Mutteromtól kaptam decoupage papírt, tele autókkal és ezeket szépen csónaklakkal felaplikáltam a műszerfalra.

DSC00295small.JPG

Kapott 5 réteg lakkot, most 5 napig szárad, utána következik majd a beépítés.

DSC00296small.JPG

Szólj hozzá!

Címkék: mini autó koncepció általános felújítás alkatrész decoupage műszerfal


A bejegyzés trackback címe:

https://rebuild.blog.hu/api/trackback/id/tr164682716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása