230 eurót nem vagyok hajlandó fizetni érte. 40,000 forintot használtért meg pláne nem. Így amióta kész az autó 4 nagy és látványos restanciám van / volt:
1. műszerfal hiánya - ez a fent említettek miatt
2. sárvédőívek - mert nem akartam szétfúrni a kasznit
3. kalaptartó - erre nincs magyarázat
4. eredeti hűtőmaszk - mert ezért is sokat kérnek, de csináltam
Már annak is jópár éve, hogy egy asztalos ismerősöm vágott nekem 4 db nyers műszerfal alapot rétegelt lemezből. Azóta már egyszer nekiálltam és belefaragtam a kocsiba de itt meg is állt a dolog.
De a minap ráuntam a dologra, elővettem a csiszológépet, 240-es papírral lecsiszoltam, letöröltem és lealapoztam. Mutteromtól kaptam decoupage papírt, tele autókkal és ezeket szépen csónaklakkal felaplikáltam a műszerfalra.
Kapott 5 réteg lakkot, most 5 napig szárad, utána következik majd a beépítés.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.