HTML

rebuild

autó felújítás, fémlökhárítósok

Friss topikok

Linkblog

2009.11.20. 09:38 brokhauser

lökös

Végre találtam embert, aki felújítja nekem a lökösöket. -  Mindig is mk2 lökösöket akartam rakni az mk3-ra, mert azok szépek, krómok és nincs az a nagy bunkó műanyag könyök minden sarkán, mint az mk3-nak. - NDG adta a számot és a nevet, ma fogom felhívni.

A fórumon hírdettem néhány alkatrészt MG jelentkezett, hogy kell neki egy-két Sierra cucc. Ő volt kb. az egyetlen aki Capri-val jött, egy mk2-vel és rajta a króm lökösök. Igazából csak poénból kérdeztem meg, hogy eladja-e őket. De igent mondott, úgyhogy néhány hétre rá nyélbe ütöttük az üzletet.

Szólj hozzá!

Címkék: autó capri felújítás


A bejegyzés trackback címe:

https://rebuild.blog.hu/api/trackback/id/tr1001538845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása