HTML

rebuild

autó felújítás, fémlökhárítósok

Friss topikok

Linkblog

2012.02.15. 21:25 brokhauser

-10 fok, hó és autószerelés

 Pénteken egy fullos mosatás után tettem le az autót éjszakára. Szombat reggel pedig irány az Ikea, SE. Ugyanis az ajtó már nem nyílt gombnyomásra, kulcssal is csak a vezető oldali... hmm ... valami gyanús, hát persze hogy lemerült a 2 1/2 éves Banner. De úgy ám, hogy maradt benne 1,68 Volt.

Bedugva felejtettem a GPS töltőjét, de egy LED nem zabál ennyit. Szerencsére a szomszéd segített, bebikáztuk a kocsit, megfuttattam a Nagykőrösin a Tesco-ig és vissza, tölt rendesen, beálltam az udvarba és bementem szólni a családnak, h mehetünk.

Addig visszamentem az autóhoz, gondoltam beindítom, csak köszörült de nem indult. Ekkor vettem észre hogy levett gyújtásnál minden villog a a műszerfalon, olyan dolgok amik csak gyújtásra mennek... na ez már gyanús volt.

Felnyitottam a géptetőt, ekkor jött az igazi öröm, úgy sercegett a biztosíték doboz mint a reggeli ham&eggs a serpenyőben, csak az illata volt rosszabb. Gyorsan lekaptam a sarut és nekiugrottam a fordscorpio.co.uk oldalnak.

Nekem sem, de ott meg pláne nem volt ismeretlen a beázásos móka. Ha az alábbi fedél hiányzik és pláne ha az esővíz elvezetők bedugultak.

 Nálam ez utóbbi nem történt meg, ám a tartós mínuszok és valószínüleg a kocsi kora miatt a műanyag biztosíték doboz elvetemedett és magától kinyílt.

Először szétborítottam a helyén és reméltem, hogy egy hajszárítós kezelés segít a dolgon. De csalódnom kellett, ugyanúgy sercegett. Úgyhogy a vasárnapot a teljes ki és szétszereléssel töltöttem. A doboz belső rétegeit egyenként szétszedtem és minden rézlamellát egyenként lesavaztam és tisztítottam.

Aztán délután összeszereltem. (A kép pont a másik biztosíték dobozt mutatja, de a bele ugyanezt a technikát tartalmazza)

Jöhetett a főpróba, a beavatkozás sikerült és a beteg is túlélte. Minden működik.

Szólj hozzá!

Címkék: autó technika általános felújítás átalakítás


A bejegyzés trackback címe:

https://rebuild.blog.hu/api/trackback/id/tr194115361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása