Pénteken egy fullos mosatás után tettem le az autót éjszakára. Szombat reggel pedig irány az Ikea, SE. Ugyanis az ajtó már nem nyílt gombnyomásra, kulcssal is csak a vezető oldali... hmm ... valami gyanús, hát persze hogy lemerült a 2 1/2 éves Banner. De úgy ám, hogy maradt benne 1,68 Volt.
Bedugva felejtettem a GPS töltőjét, de egy LED nem zabál ennyit. Szerencsére a szomszéd segített, bebikáztuk a kocsit, megfuttattam a Nagykőrösin a Tesco-ig és vissza, tölt rendesen, beálltam az udvarba és bementem szólni a családnak, h mehetünk.
Addig visszamentem az autóhoz, gondoltam beindítom, csak köszörült de nem indult. Ekkor vettem észre hogy levett gyújtásnál minden villog a a műszerfalon, olyan dolgok amik csak gyújtásra mennek... na ez már gyanús volt.
Felnyitottam a géptetőt, ekkor jött az igazi öröm, úgy sercegett a biztosíték doboz mint a reggeli ham&eggs a serpenyőben, csak az illata volt rosszabb. Gyorsan lekaptam a sarut és nekiugrottam a fordscorpio.co.uk oldalnak.
Nekem sem, de ott meg pláne nem volt ismeretlen a beázásos móka. Ha az alábbi fedél hiányzik és pláne ha az esővíz elvezetők bedugultak.
Nálam ez utóbbi nem történt meg, ám a tartós mínuszok és valószínüleg a kocsi kora miatt a műanyag biztosíték doboz elvetemedett és magától kinyílt.
Először szétborítottam a helyén és reméltem, hogy egy hajszárítós kezelés segít a dolgon. De csalódnom kellett, ugyanúgy sercegett. Úgyhogy a vasárnapot a teljes ki és szétszereléssel töltöttem. A doboz belső rétegeit egyenként szétszedtem és minden rézlamellát egyenként lesavaztam és tisztítottam.
Aztán délután összeszereltem. (A kép pont a másik biztosíték dobozt mutatja, de a bele ugyanezt a technikát tartalmazza)
Jöhetett a főpróba, a beavatkozás sikerült és a beteg is túlélte. Minden működik.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.