HTML

rebuild

autó felújítás, fémlökhárítósok

Friss topikok

Linkblog

2012.06.05. 11:57 brokhauser

Valahonnan jön a víz

 Már korábban észleltem a jelenséget, mégpedig, hogy spriccelés nyomok vannak a Mini motorterében, az ékszíjjal egy vonalban. Bőszen keresetem is a hiba forrását, de nem találtam. Most hogy kissé romlott a helyzet, így tüzetesebben kezdtem átvizsgálni és megtaláltam az okot, az alsó vízcső T-elágazásában szivárog. Persze csak miután Pityuka felhajtotta nekem Magyarország utolsó garnitúra vízcsövét és miután beszereltem és próbakör után még mindig produkálta a hibát rájöttem nem ez a gond...

Még eltelt egy kis idő a lámpás kereséssel, mire rájöttem, hogy a vízpumpa tömbszelencéje átereszti a vizet, ami belemegy az ékszíjtárcsába és onnan a centrifugális erő miatt szétspriccel mindenfelé. 

Ez persze vízpumpa-cserét jelent, a diagnózis napján már hozta is Pityuka az alkatrészt és kedves Lukki barátommal a garázsban sörözve és elmélkedve kicseréltük. Azért volt sürgős a dolog mert kell egy napi rohangálós autó és másnap felbontják az utcát vagyis ami bent van az bent marad, utcán pedig nincs kedvem szerelni.

DSC00001retsmall resize.JPG

Hajnalban kerültünk ágyba és tesztelni nem tudtam mert a tömítő sziló még javában száradt. 

A szívás inkább amiatt volt, hogy az egyik csőbilincs leesett és nem volt tartalékom és sehogy sem találtuk, ezért feladtam a keresést és kannibál módjára kivettem egyet a Capriból.

De a kocsi azóta is hibátlanul működik, most már csak egy kis karbi állítás kell neki.

Szólj hozzá!

Címkék: autó technika felújítás alkatrész


A bejegyzés trackback címe:

https://rebuild.blog.hu/api/trackback/id/tr384566624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása