HTML

rebuild

autó felújítás, fémlökhárítósok

Friss topikok

Linkblog

2009.11.19. 11:08 brokhauser

ajánlat

régebben még említettem B-nek, hogy a jelenlegi felállásban, már kicsi a főfékhengerem. - A probléma ott kezdődött, hogy a gyári rendszert egyszerűen képtelenség volt rábírni, hogy megfelelően működjön. Hónapokon át tartó szívás, többszöri szét és összeszerelés, folyamatos alkatrész cserék, felújítás után sem sikerült elérni, hogy a fékek megfelelően működjenek. Fém és gumi fékcsöveket kicseréltem, főfékhengert és féknyergeket felújítottam, hátsó fékmunkahengereket kicseréltem, de a legjobb is csak az volt, hogy satuzáskor bevettem a kanyart, mert az egyik első kerék blokkolt, a másik meg semmit nem csinált... Ezután lelettek cserélve az első féktárcsák és féknyergek. Kapott a kicsike Cosworth négy dugattyús nyergeket közbetéttel, konzollal és 280 mm-es belső hűtésű trácsákat. Na ez érezhetően jobb volt, fogott, egyensúlyban volt... megálltam vele. De ez nem volt elég legyenek a hátsók is tárcsák, így oda Scorpio úszónyerges fékek kerültek belső hűtésű tárcsákkal, konzolokkal. - kicsit sok intro után, a lényeg az, hogy B tett nekem egy ajánlatot, miközben én az autó elkészültének örültem, hogy mi lenne ha cserélnénk. Cseréljük el az én fent említett első fékeimet, az ő 260-as Saxo tárcsás- Granada nyerges megoldására. Akkor nekem elég lesz a főfékhengerem, neki meg meg lesz a megfelelő fékereje a versenyautójában... Belementem.

Szólj hozzá!

Címkék: autó capri felújítás


A bejegyzés trackback címe:

https://rebuild.blog.hu/api/trackback/id/tr331536265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása