Végül öcsémmel vasárnap elhoztuk a szörnyet. Nagyon jó lett, még a gyújtáson kell állítani, mert érezhetően fogja a motort, de ez már csak finom hangolás. Sajnos menet közben felfedeztem, hogy 120-nál elkezd remegni a kocsi... de nem a felnik ütnek... aztán rájöttem, hogy a kardántengely üt, de nem tudom, hogy azért-e mert esetleg leesett róla a súly, vagy a rögzítő része (nem tudom hogy hívják), esetleg kikopott vagy elöregedett, vagy esetleg, csak a tartócsavarok kilazultak. Meg kell nézni. Felhívom B-t is, konzultálok vele. De nagyon jó belenézni a motortérbe. És hogy miért sárga az az egy ékszíjtárcsa, erre elég egyszerű a válasz. Ilyen volt. Az eredeti egy berhelt darab volt és akik felrakták nem tudták a középsőt koncentrikusra, a csavaroknak lévő négy furatot pedig kerekre fúrni, így ütött a tárcsa ezért cserélni kellett. Itt egy előtte-utána kép-páros:
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.