HTML

rebuild

autó felújítás, fémlökhárítósok

Friss topikok

Linkblog

2009.12.01. 21:12 brokhauser

Kívánságlista

Nem csak a http://stipistop.com/ rendszeres olvasója vagyok, de a Veterán autó újságot is járatom. Természetesen előfordul, hogy netezek... :-)))). Elkezdtem magamnak összeállítani egy múzeum listát, amit meg kell nézni. Ezt eddig csak gondolatban tettem, de most úgy döntöttem leírom. Írok egy kívánság és egy dicsőséglistát is, ami a már látott és a jövőbeni látogatásokat tartalmazza:

Múzeum dicsőséglista:

  1. BMW Múzeum, München - sajnos a felújítás közben voltam ott, elég szegényes volt (ezt januárban megint megnéztem, jobb volt, de még mindig nincs elég autó)
  2. Audi Múzeum, Ingolstadt - szép, érdemes megnézni
  3. DB Verkehrsmuseum, Nürnberg Németország
  4. Sinsheim Verkehrsmuseum - a stuttgarti messe-t nem veri, de ez is aranylövés kategória. Súlyos túladagolás.

Expo-Messe dicsőséglista:

  1. Oldtimer Messe, Stuttgart 2008
  2. Oldtimer Expo, Budapest minden évben, természetesen stílusosan old- vagy youngtimerrel

Múzeum kívánságlista

  1. BMW Múzeum, München, Németország - a végleges állapotot is szeretném látni
  2. Porsche Múzeum, Stuttgart, Németország
  3. Mercedes Múzeum, Stuttgart, Németország
  4. RRRollipop törpeautó gyűjtemény, Eggenburg, Ausztria
  5. Porsche Automuseum, Gmünd, Ausztria
  6. Oldtimermuseum Koller Heldenberg, Kleinwetzdorf, Ausztria
  7. Volvo Múzeum Göteborg, Svédország

Szólj hozzá!

Címkék: autó expo múzeum általános gyűjtemény közlekedési messe


A bejegyzés trackback címe:

https://rebuild.blog.hu/api/trackback/id/tr931567351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása