HTML

rebuild

autó felújítás, fémlökhárítósok

Friss topikok

Linkblog

2012.02.27. 21:31 brokhauser

A beavatkozás nem sikerült

De a beteg szerencsére túlélte. A jelenlegi áthidaló megoldás, hogy lehúztam a klíma csatlakozóját. Ez persze időleges megoldás, legalábbis ami a kllíma kompresszort itéli, mert a ventillátor még mindig megy.

Kaptam egy tippet egy nagy elektromos gurguról, mondván ő dolgozik mindenkinek. Csodálkoztam is, hogy egyáltalán bevállal egy ilyet. Felhívtam, már nem csodálkozom, ajánlott valaki sokkal jobbat. Na nem kösz... 

Van nekem emberem aki amper-vadász... múltkor együtt szívtunk és átkábeleztük mind a négy lambda-szondát és kért 3000-et, adtam neki 4000-et.

Egy anno áttételesen ajánlott amperész 2000 kért azért, h megtaláljon egy sima csatlakozót.

Majd az új garázsban ez lesz a beavatás.

Szólj hozzá!

Címkék: autó technika felújítás kapcsolási


A bejegyzés trackback címe:

https://rebuild.blog.hu/api/trackback/id/tr124218322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása