HTML

rebuild

autó felújítás, fémlökhárítósok

Friss topikok

Linkblog

2009.11.28. 12:14 brokhauser

Hetedik Kupa szabadítani. Itt a dobogó

Kapcsolási rajzot kerestem a Capri-hoz. Így landoltam a lengyel Capri klub oldalán, http://www.capri.pl/ . Ott láttam egy egytől, négyig menő listát, amit a Google Translate http://translate.google.hu/?hl=hu&tab=wT emígyen fordított: "Hetedik Kupa szabadítani. Itt a dobogó", Vagyis a hetedik kupa dobogós helyezettjei. Még, hogy a gépeknek nincs humorérzékük... Azért érdemes megnézni, hogy mit tud az első négy helyezett:

1. Krauzi - Capri 2.0 R4 Cosworth

2. Dziobek - Capri 2.9 V6 Cosworth

3. Rasta - Capri 2.9 V6 Twin Turbo

4. Jakub Wójcicki - Capri 2.8i V6

A leggyengébb motorral rendelkezőnek is 2.8i duruzsol a géptető alatt, bár lehet, hogy ez a "duruzsol" jelző meglehetősen enyhe kifejezés egy 2.9 V6 Twin Turbo-ra...

Gondoltam kiderítem, hogy mi volt ez a verseny és bár gondoltam, hogy nem szépségversenyt nyertek ezekkel a motorokkal szerelt Capri-kkal, azért megbizonyosodtam róla a Google vicces fordítójával. Íme a "mű":

"Összes eredmény: idő a szakképesítés és a döntőbe, a döntők természetesen sor került.

Kiegészíteni ugyanakkor nem hiányzik az utolsó köridők 2008-ban. Adatok niestetny egy kicsit hiányos.

Az a játék végén statisztika - Általános besorolás Kupa 2003-2009, beleértve a leggyorsabb köridők ovális idő és a játékos."

Vagyis gyorsaságról szólt a történet és volt valami ovál-pálya is.

Ja, azt mondanom sem kell, hogy komplett kapcsolási rajzot nem találtam a neten, csak azokhoz a szar amerikai Mercury Capri-khoz, de ahhoz dögivel...

Szólj hozzá!

Címkék: google fordítás autó rajz capri általános felújítás translate kapcsolási


A bejegyzés trackback címe:

https://rebuild.blog.hu/api/trackback/id/tr431558385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása